Braaa muuuusicaaaa

I´m talking about the rising girl! =)


Hej alla glada...

Sitter och fixar och trixar , trollar och kollar med knutstorp imorgon.. stcc , sverigepremiär imorgon vilket innebär att inget får gå fel !!
Behöver minst en person till.. anmäl dig frivilligt till mig , snälla =)?

Idag kommer Madde hem !!!!! Träffar henne imorgon tror jag, åh som jag längtar!

Ikväll ska jag slappa med Svante, känner att jag måste rycka in och prata ut lite med henne :) Ska iväg halv sju imorgon bitti så blir en kort kväll..

Lägger in lite musik som fungerar vilken dag i veckan som helst.. musik som är mysig att lyssna på när det regnar ute..


Puss och kram!


1. Rising girl - lovestoned
2. You can call me Al - Paul simon
3. Who says - John Mayer





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0