whaaaatcha saaay?

MANBOY MANBOY YOU CAN CALL ME MANBOY

Den låten har fastnat på mitt huvud totalt. Blir inte av med den hur jag än gör fast den blir bättre och bättre ju mer man hör den så jag gör ju Saade Jakobsson en tjänst. =) Något som stör mig något helt sjukt är hans uttal , haha skrattretande ibland, han kan inte ha haft mvg i engelska direkt.

Min dag började med att åka med mamma till systemet, kemtvättaren (min balklänning ska säljas och kvällen var vild vilket syns på klänningen) , blomsterlandet och maxi. Mamma fyller 45 år idag så grattis till henne , var tvungen att uträtta lite ärenden med henne.  Nu ska jag ta tag i mitt rum så det blir städat.

Ikväll är det match i strövelsborgen mellan D2 och D23 =) nästsista seriematchen mot sina lagkamrater elller hur man säger. Med tanke på att min hals inte klarar av två matcher med så kort mellanrum så har jag och chefen Karlberg kommit fram till att matchen på Lördag är lite viktigare så han vill ha med mig då så ikväll är jag coach eller Tinas sällskap .. inte fått svar ännu =)

Helgen närmar sig i alla fall med stormsteg och min 20 års dag kommer allt närmre. 23 dagar kvar närmare bestämt =) JAG LÄNGTAR!!


Min 20 års dag kommer firas med mina närmsta och bästa vänner, och det blir bara en liten uppvärmning inför den gigantiska 20 års festen i sommar.. längtar som fan efter den med. Detta året kommer vara ett bra år =)

Min födelsedag, Systers student, Kusins examen, första kusinbarnet kommer i Juni , ett bra sommarjobb, BÅSTAD OUTDOOR OPEN 2010.. aaaah allt kommer bli så så så bra!


2010 for the way


 Nu ska jag fortsätta fira mammsi.

Puss och kram




fest a´la salamis på lördag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0