Wednesday

Onsdag ..

Idag började dagen med en runda till familia med sofia .. vi shoppade loss på fula glas och skålar och en meters sugrör haha! Sen blev vi bjudna på lunch hemma hos världens bästa mormor.
   Nu har jag precis bestämt med Alexsandra och Madde att vi ska klippa oss idag .. Jag och Alexs hos Madde då alltså. Alexsandra ska klippa mest och jag ska mesa lite som vanligt=) Det ska få bli långt så är det skönare att klippa av allt inför sommaren istället.

Senare ikväll kör jag mot Åstorp för att Jon tjatat sönder om att man ska se hans match så jag antar att man får vara en god vän och göra det. Hoppas de vinner så de kan bli lite härliga derbyn mot FBC nästa år med :)
   Ska kolla matchen med Svante , om vi skiljs åt efter vet jag inte, det får tiden utvisa ;)

Nu ska jag sätta på mig något varmt så jag kan köra till stan sen.. solen kan väl komma fram lite oftare :(


Ha det fin fint.

Pusskramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0