Min Söndag

Igår åkte vi till munka och kollade på Munka-H4 , tyvärr förlorade fbc med 4-3 men de stod upp bra och var förtjänta av en poäng. Efter matchen körde vi hem till mina fina ulle  och käkade god mat och kollade melodifestivalen och stannade väl där till lite efter midnatt.

Imorse tvingade man sig upp för att spela fotbollsmatch mot Strövels och den matchen plockade vi hem :D
Hade det mesta av spelet faktiskt :) jag spelade innermitt igen, inte kul alls men bet ihop.

efter matchen duschade jag snabbt sen åkte jag med Ulle och kollade på de blåa krigarna..  de vann sin dm-match med 5-1 =)

slocknade på sängen en stund så är rädd att jag sover dåligt i natt.. ska kolla klart på blåsningen sen ska jag nog starta lite oc och somna´till det =) ska göra mig en god frukost imorgon bitti sen ska jag springa en runda och plocka upp Emma på hemvägen =)

Annars ser veckan rätt lugn ut.. har inte mått toppen veckan som varit så ska se till att spendera lite tid med Tina som alltid höjer mitt humör <3

Back to blåsningen.

Pusss och Kraaaaaam -v-v-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0