update

SVar ju nästan lite öken här, trodde jag hade gett er en update i helgen men det glömde jag visst :)

 Fredag:
Kommer knappt ihåg vad jag gjorde , jag vet bara att det var slappe på hög nivå..  jag var ute och tränade i alla fall och sen åkte jag med Josse till Erika så fikade vi med henne och snackade en massa, mycket trevligt!! Fick höra en massa härligt hemligt Salamis skvaller och det blev även jobbsnack (Erika är vår gamla chef). På kvällen låg jag nog bara hemma och hade det gött !!

Lördag: Har även glömt bort den här dagen men jag var ute och gick med Madde och snobben i alla fall och sen lite slappe sen gick jag hem till madde och kollade tv och var riktigt död, nästan jobbigare att slappa än att festa! Åkte hem ganska tidigt!

Söndag: Match , halvt kul att veta att vi bara är 11 spelare med målvakt vilket innebär INGA AVBYTARE ! Verkligen en rolig match att lira mittfältare :S !! Efter matchen var man så sliten så man låg in soffan och mådde nästan illa.
   Det roliga är att jag snodde en boll som bara låg där på Åstorps IP så jag tog hand om den eftersom annars hade någon annan liten skitunge gjort det och då kunde vi likagärna träna med den! Sen ringer Josse och då har Åstorps lagledare efterlyst bollen , FAN FAN FAN , nog pinsamt! Thilda sa att lagledarens dotter hade den sist så nu ska vi se hur vi löser detta =)
Skitsamma, en boll vafaaaan ..



Jaja idag är det Måndag!  Har mest kollat runder efter en massa grejer jag behöver köpa och sen har jag kört ett riktigt mördarpass på gymmet med Malin, k'nner träningsvärken komma.. gör riktigt ont i hela kroppen!! Ska dock ta mig ut på en liten promenad med Madde , behöver frisk luft!

Ryggläge resten av kvällen, ska kolla en bra film och somna tidigt !!  Idag fyller Andreas år :)  Grattis grattis!! Lite gammalt med 25 ;) men Jojo är 26 och ser ut att vara 20 , josse är 25 och ser ut att vara max 22 =)


Ha det fint



Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0