Trött men lever ändå

Gick upp tidigt för 08.00 skulle jag gå en lång lång promenad med stavar tillsammans med Madde. Var verkligen helt underbart väder. När jag kom hem la jag mig ner i soffan och vände huvudet mot solen och somnade. Var verkligen jätteskönt så jag vaknade precis! Kanske var bra att sova en stund innan jobbet så jag pallar hela kvällen. 

   Idag fyller min fina Marcus 20 år ! :) ooooooh vad jag saknar dig vännen .. men men man blir äldre och glider ifrån varandra . Fyller år gör man dock så länge man lever så då kan man gott tänka lite extra på varandra :)! så det gör jag idag! Hade varit skönt att spola tillbak tiden lite då jag, Sofia och Marcus alltid hängde ihop! Eller hela det sportlovet då jag och Marcus var varje dag med varandra och det lovet gick alldeles för fort.

Nog snackat om gamla minnen, ska laga lite mat ..  får se om den går ner för just nu har man ingen aptit överhuvudtaget!

Jason Derulo´s album på spotify.. mhmm looooove it <3<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0