Träningsflitig

När jag vaknade imorse kände jag att jag var lite seg i benen sen gräspremiären igår. Träningen igår var verkligen flummig, skrattade oss igenom hela samtidigt som vi faktiskt gjorde lite nytta. Malin gjorde sin debut igår <3 undeeeerbart!
Annars igår lekte jag med AB och vi bakade en massa! =) Hemmafru-stilen passar inte mig! Mysigt dock med lite kvalitétstid med sin bästa vän!

Imorse åkte jag och gymmade med Malin för att bli av med det sega i benet. Känner mig härligt slut i kroppen nu, armarna fick sig en riktig genomkörare ! =) Funderar på om jag ska ge mig på ett pass innebandy ikväll eller om jag ska vila. Har ju trotsallt tränat alla dagar hittils, ingen vila förren till helgen.

Nu ska jag kolla på svenska hollywoodfruar sen ska jag nog få i mig lite mer frisk luft, hälsa på mormor kanske! =)


Ha en bra dag.

Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0