Thursday!

Torsdag=)

Upp med tuppen idag med för att åka till jobbet..  Inte en enda lugn stund på jobbet idag alltså, hann inte ens ta rast! Efter jobbet plockade jag upp sofia, danne och Tina =) nu ligger jag hemma , ovetandes om jag ska spela innebandymatch eller träna fotboll. Saken är den att när jag spelar match så har jag jätteont dagen efter i halsen för då har man sprungit en massa inomhus i torr luft och det är knappt värt det-.. träna fotboll fungerar faktiskt rätt bra, halsen blir inte sämre av den friska luften men man blir trött oftare ..  om folk inte dyker upp påå samlingen så ringer Johan och då får jag åka med och lira mot landskrona, har inget emot det men ja fotbollen lockar dock mer då jag kan ta det lugnt där om jag får lite luft, lite svårt att bara sätta sig under en match.

Imorgon är det äntligen Fredag och denna fredagen ska börjas med en promenad tillsammans med Ulle och Whilma. Dagen/kvällen ska spenderas med fröken "hotshower" Olofsson! Sugen¨på bio.. får se vad som dyker upp..


helgen ska dock vara mycket vit.. inte en droppe sprit förhoppningsvis. Ska kolla lite innebandy på lördag i alla fall =)

Ha det gött.. nu ska jag packa !

Pusss & Kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0