Thursday!

Dagen till ära kan man ju lyssna på Lovestoned-Thursdays , en låt man blir glad av :)

Var uppe tidigt imorse och mådde sjukt illa så jag fick inte i mig mer än en banan till frukost men nu känner jag mig bättre igen så jag har städat mitt rum och är sugen på att gå ut och rensa ogräs! En gammal arbetsskada antar jag! jag är nog mer ute efter det fina vädret ´så det kanske slutar med en kopp kaffe i en solstol=)

Annars idag ska jag bara småfixa lite och ikväll är det fotbollsträning igen! Känner verkligen för att springa av mig lite energi!

Nu är det knappt en vecka kvar till jag fyller 20. Jag hade sett framemot att gå in på systemet och handla av surtanten men missar kanske den möjligheten då jag jobbar =( har jag tur så slutar jag innan systemet stänger!=) Börjar känna mig vuxen faktiskt!

Nu ska jag ut i det underbara vädret och ta emot lite solljus i mitt bleka face.



When you try your best but you don't succeed
When you get what you want but not what you need
When you feel so tired but you can't sleep
Stuck in reverse

And the tears come streaming down your face
When you lose something you can't replace
When you love someone but it goes to waste
Could it be worse?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0