Söndag igen

Tjena!

Inflyttningsfesten hos Malin igår var trevlig. Fick dock köra tidigt då det var jag som tagit på mig uppgiften att köra och Sofia hade match idag så fick skjutsa henne till hennes bil i stan rätt tidigt :) Huvudsaken var att vi hann säga hej till Malin i alla fall ! Tar igen det en annan gång.

 Jag är så sjukt laddad inför lördag så det inte är klokt. Jag och Fia planerade en massa saker att göra under kvällen så får se vad som hinns med och inte!
Jag ska jobba halv åtta till 13.15 på min födelsedag , men på morgonen och dagen är man bara två stycken som jobbar vilket innebär att de sysslorna man oftast är 4 st och tar hand om ska man nu dela upp på två och känner på mig att man kan vara rätt så slut efter det arbetspasset! Ska stressa till systemet också hade jag tänkt ;) känns tråkigt att be päronen köpa ut på sin 20 års dag :D

 tråkig söndag idag och tiden har bara sprungit iväg. Har precis tagit en grymt vårdande dusch, rakade benen, gjorde hårinpackning, peelade huden och en massa mer =O) hade nog sveriges hårigaste ben efter Filippa där ett tag! men inte nu mer ;)


 Nu ska jag bädda ner mig framför en massa bra repriser på tvn!

Ha det kalas.

Pusss & kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0