skånedag




Dagen blev inte så lugn som det var tänkt , Jojo lockade med mig till Nova i Lund och Entré i Malmö.. Svante hängde också med.  Blev int eköpt något faktiskt.. kände att jag absolut inte behövde något mer än skor så därför avstod jag=) 
   Det var en trevlig dag i alla fall!

Skulle egentligen varit ledig imorgon med men samordnaren ringde och frågade om jag kunde jobba på stugan imorgon.. ja pengar är ju pengar så jag hoppade på det. På onsdag och torsdag ska jag jobba inne på lyckan :D happyplace.

Jag känner just nu att jag inte har motivationen kvar till att spela i d23..  jag kommer ställa upp när de behöver folk men just nu måste jag hitta motivationen och det gör jag bäst genom att spela lite boll.. så imorgon ska jag träna grusfotboll och kanske på torsdag med, får se ! Ikväll hade jag velat gymma men hann inte hem i tid så kanske blir en promenad om jag kan hitta något värmande att ha på mig. får bli ett underställ eller två.

hoppas ni har det bra!


Puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0