onödig lista

att jag vill - ta tag i mitt liv och göra det så bra som jag önskar.

att jag har - ont i huvudet just nu , jävla vin.

att jag lyssnar mycket på -
lugna fina underbara låtar

att jag funderar på -
 Hur det varit om jag betett mig annorlunda

att jag pratar -lite för mycket vid fel tillfälle

att jag inte gillar – vänner man inte kan lita på

att min första riktiga kyss – var helt underbar

att jag avskyr när folk snackar - en massa och sen inte kan stå för vad de tycker

att kärlek är – något som alla behöver!

att jag gillar – att spela fotboll och innebandy

att jag alltid kommer att – vara Sarah Henriksson.

att jag är förälskad i – en person som jag inte längre vågar erkänna.

att sist jag grät var –
 kommer inte ihåg.. helgen för två veckor sedan i alla fall 

att min mobiltelefon är –
trasig

att när jag vaknar på morgonen – så kollar jag om det är sol ute.

att innan jag går och lägger mig –
borstar jag tänderna.

att idag har jag – legat på spikmattan alldeles för länge

att jag just nu tänker på -
vad jag ska göra imorgon.

att i kväll ska jag - kolla innebandy.

att i morgon kommer jag – gymma med Malin.

att jag hoppas – att "du" hör av dig mer och faller tillbaka.

att jag verkligen vill - ha dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0