Myskväll med Tajn

Min dag började med att jag, Ulle och Whilmis gick den långa morgonpromenaden. Även idag var vädret oklanderligt. När jag kom hem så städade jag mitt rum så här är rent nu, FINALLY!

   När klockan slog eftermiddag så gick jag hem till Ulle igen och fikade med Henne, Andreas, Whilma, Marre och hennes söta dotter Ebba.
Stannade där ett tag och mös med Whilma sen körde jag in till Ängelholm till bion som jag skulle se med Tina. KATASTROF .. vi kom precis när filmen började och jag satt och skrattade .. ni vet sånt jobbigt skratt som man verkligen inte kan hålla inne och det var helt tyst i salongen, panik när Tina också började skratta.. Vi såg filmen "farsan" som var helt okej. Huvudrollen , en av Fares-bröderna.. sög rätt bra .. fy för vad kass skådespelare men men. Efter filmen begav vi oss till City och käkade sen vidare till videokalle där vi hyrde filmen "Allt föör min syster" , en helt underbar film.. man grät dock rätt bra många gånger under filmen då den var oerhört gripande. Man märker att det är samma regissör som till the notebook. SE DEN !

Nu ligger jag här helt sinnesjukt trött och ska snart sova. Känner att det behövs. Imorgon ska jag nog kolla lite innebandy och kvällen är oplanerad, ensam hemma och  pallar verkligen inte festa eller något. Känner inte alls för det!



sov gott..


Puss och kram..





Love hangover.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0