min helg !



Igår började dagen med att Svante kom hit och så körde vi med pappa till fotbollsträningen på rögle där de andra tränade i sjukt fint väder. När halva träningen gått så körde jag och Svante hem till Krille och lagade mat till hur många människor som helst och vi hade problem med den jävla spaghettin! Hårdkokt , sönderkokt you name it. Men det var kul och folk tyckte om det ändå så det var ju bra =)

  Vi hade spelarmöte där det bestämdes att Linda Tinnert blir lagets nya kapten .. Jag var nöjd med Josse men kan bli mycket bra med Tinnert också! =)

Jag fick lämna mötet för att köra på min samling. Fick spela back hela matchen vilket var längesen.. men det gick helt okej fast åkte som vanligt på en tvåa men men ;) lite busig kan man ju vara!

Efter matchen stressade vi sönder.. jag duschade hur snabbt som helst och sminkade mig i panik så jag såg helt cp ut. Sen körde vi till bensinmacken där en dum polack gjort fel under tankningen så maskinen snodde hans pengar. Där fick jag förklara på engelska att det var hans eget fel och att han måste betala en gång till för att det ska fungera. Lite synd om honom faktiskt. Efter det stresskörde jag till bennys för att hämta Malins sallad sen var det in till Ängelholm för att hä'mta johanna och Malin.. Svante skulle såklart inom hemköp med, men vi kom i tid till Krille och var bland de första så klart godkänt.

I början var det trevligt och roligt där ! =) Blev lite segare mot slutet men så blir det lätt när man varit ig¨ång hela dagen =) jag, johanna, Lena och Caroline åkte i alla fall in till bhof där det var folktomt till en början men sen kom det folk=) var ganska kul faktiskt.. Åkte med Lena hem, egentligen skulle oskar hämtat mig men han sov när jag ringde så det fick han fortsätta med :)!

Somnade sent och vaknade tidigt , har ont i hela kroppen idag .. min höft har fått en rejäl smäll eller så har jag legat fel i natt , oskönt!


Nu ska jag snart köra till Ängelholm och heja på oskar och co i deras sista viktiga match mot höllviken! Hoppas verkligen de vinner men kan bli tufft :)! Matchen börjar 18.00 , kom och stötta!

GRATTIS FBC ENGELHOLM FLICKOR 16 TILL SM-GULDET!! BÄST I SVERIGE ÄR FAN INTE DÅLIGT.

ha en bra söndag.

pusss pusss pusss och pusss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0