Måndag igen.. ogilla.

Måndag igen. Mår bättre idag men är fortfarande jobbigt förvirrad och så fort jag försöker äta någonting så mår jag sjukt illa. influensaliknande illamående.. usch usch .. dricker mycket vatten istället. Kollar lite på efterlyst nu, det handlar som vanligt om våldtäckt! Sjuka människor , hade bara velat träffa alla våldtäcksmän bakom lås och bom och skrika ut allt jag känner! USCH

  
Denna lediga dag ska jag spendera med Svante, så kommer man på andra tankar! Hon ska hämta mig senare när jag duschat och så .. sen ikväll ska jag springa den gamla vanliga rundan! Gick den igår och då var där ingen snö i vägen men nu när jag kollar ut så har det börjat snöa igen. BLIR SÅ TRÖTT! Hatar vintern just nu. Jag är en sommarmänniska som trivs bäst i värmen!

Känner att jag absolut inte har någonting att komma med idag förutom att OS finalen igår var sinnessjukt bra :D USA kvitterade med 24 sek kvar sen var det en spännande sudden som Canada vann rättvist. Dock var USAS målvakt sjukt bäst så jag höll lite på dem =)


Nu ska jag hitta lite kläder som man kan mysa i ikväll ! 

Puss & Kram

Hur mycket klarar ett hjärta?
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0