Lördagskänslor

Igår var jag på gymmet med Malin .. när solen väl skiner så springer man inne i ett svettigt gym och dissar våren. På kvällen var jag hemma hos Malin och hade verkligen skitkul.. vår humor kombinerat med trötthet är en fantastiskt rolig kombination! 

   Idag masade jag mig upp tidigt för att åka till Ullared med Sofia, mamma, emma och mormor. Gjorde av med mer pengar än vad jag trodde på ingenting känns det som! sjukt surt. Köpte en HDMI slad som jag behövde mellan datorn och Tv:n men puckot på ullared sa att det passade alla tvapparater men inte våran!! Käääärrring , aaaaaaaah bortkastade pengar!

Ikväll har malin inflyttningsfest så jag ska dit, ska dock vara nykter för jag ska vara taxi till mamma och pappa ikväll. Svante kommer nog hit snart så ska vi slappischa i soffan fram till första körturen! man blir helt slut av en dag på ullared, sverigest mest dumma människor samlade på samma pláts! Inte vi då så klart;) I Skåne vet man hur man visar hänsyn men de mongona som bor i Ullared är helt körda =)

jag köpte i alla fall två tröjor, en jacka, cp-sladden, och lite smått och gott ..



Nu ska jag ta en powernap. Ha en bra lördag, simma lugnt !


Pusskramen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0