Kiss me Kiss me say that you miss me..

Måndag igen.

igår kväll kollade jag H3 som vann mot Höllviken vilket innebar att H3 går upp i nya tvåan och Höllviken petades ner från seriesegern! Efter matchen drog jag hem till Wickmans för att kolla film med dom. Blev filmen "the box" med Cameron Diaz , den sög!

Idag var jag uppe 07.15 för Malin ringde och berättade att vi inte kunde gymma runt 08 som bestämt utan vi får vänta till eftermiddag istället, jag skulle dock gått ut och gått då istället men jag la mig på spikmattan och somnade på den, AJ!
Annars idag njuter jag bara av att solen tittat fram, dock hatar jag att den hemska snön inte töar bort. Snö är mysigt men nu får det dock vara slut, orkar inte med detta kalla längre.

Gym som sagt i eftermiddag. Öppnar igen efter branden och ja jag är väl inte alls sugen på att vara på det jävla stället egentligen men vad gör man inte ? Efter gymmet ska jag hem till Josse och Thilda en sväng sen blir det bara slappe framför en film och sova tidigt ! Är ledig imorgon med vilket är skönt men samtidigt lite tråkigt :) Dock ska jag ju jobba ons och tors så ska väl inte klaga över lite ledighet egentligen.

Kollar just nu runder efter lite stugor och lägenheter till BÅSTAD OUTDOOR OPEN 2010 .. TAGGAGAGAGAGAA

ha en bra dag.

Pusss och kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0