ge mig liv

Tisdag Tisdag Tisdag ..

Ännu en ledigdag , suger särskilt när det inte är sol ute! Jättesugen på att sätta mig med ansiktet mot solen och bara njuta men icke sa nicke idag ska det vara tråkigt och grått och man saknar bara sommaren mer och mer. Jag är snart 20 år faktiskt.. förra året gick man i t-tröja och solbrillor på sin födelsedag känns ganska långt borta nu faktiskt..

till min födelsedag önskar jag mig något helt speciellt som ingen kan ge mig och jag själv borde förstå att det är dött lopp, att där inte finns någon chans i världen .. jag har dock fått upp en sjukt bra kontakt med en gammal förlorad vän och det är helt underbart , betyder något helt magiskt mycket för mig. 

Nu ska jag fånga dagen och utnyttja den till fullo..

pusss o kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0