Fredagsmys




Vaknade rätt sent idag och kände bara hur tråkig Fredag det kunde bli. Jojo hörde av sig och det slutade med att jag körde dit och slingade hennes hår. Riktigt snygg blev hon! Jag måste ljusa upp mitt också men vet inte alls hur det ska gå till.

Strax ska jag köra en liten sväng och hälsa på lite folk jag inte träffat på länge =) Helt okej fredag alltså , bra uppladdning inför imorgon..

Vi har en "Dam-dag" med fotbollen, en hel träningsdag inplanerad.. dock ska jag inte vara med på något träningspass då jag har match själv!

10-12 - de andra har träning, jag och Svante åker hem till Krille och lagar lunch.
12-15 Lunch, spelarmöte .. bla bla  .. jag åker vid 14 ..
15- jag : Match! De andra har träning..
17: Fixfixfix ... hämta jojo .. hem till krille.. FEEEEST!

jaja får se hur dagen och kvällen blir.. Känner jag Jojo rätt så kan det bli rätt galet.

NU ska jag freeeescha till mig lite.


Pussss o Kram..


Varje fest önskar jag att du var hemma Filippa..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0