=)

Tjena snygglingar.


Hade en jättekonstig natt , var helt orolig och kunde inte somna. Kände mig sjuk och febrig och helt nojig.
Somnade nästan stående framåt eftermiddagen men jag bet ihop och mötte Malin på gymmet. Efter ett tag på löpbandet piggnade man till lite och klarade sig igenom ett ganska tufft pass.. Var dock det jobbigaste mentalt sätt någonsin.

Efter gymmet körde jag och Sofia till Åstorp för att sola. Fick väl inte direkt mycket mer färg men får väl bygga på lite mer senare =) Skönt var det i alla fall med lite extra värme.

Nu är jag nästan medvetslös pågrund av tröttheten, men ska bita ihop och hålla mig vaken så jag kan somna tidigt ikväll för imorgon ska jag mysa med  min lilla nästkusin Whilma, känner på mig att energi behövs =) Man vill ju ine vara tråkiga tant-Sarah ;)


bis hören

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0