17 Mars

Tråkigt väder, inte alls så man ville gå upp faktiskt.

Idag ska jag jobba lite, visserligen är det bara tre timmar men då ska jag vara helt ensam på avdelningen då all personal har möte, det känns faktiskt sådär , för är där kaos så gör man ett arbete ensam som man hade behövt vara tre om att göra. Dock kan jag alltid larma efter hjälp om det krisar men jag hoppas innerligt på att det blir lugnt.. det gör inget om det är jättetråkigt bara det är jättelugnt!!

annars idag ska jag hinna med en promenad eller gymmet.. hade behövt sola med, eftersom värmen och solen inte kan vara framme så mycket så får man ta till andra metoder .. man blir ju deppig bara man tänker på att det är mars och sjukt mycket snö kvar. Förvånar mig inte om det snöar på min födelsedag och isåfall ställer jag in den och firar mig i juli istället..  ni hör hur mycket jag hatar snö nu va :)?


NU ska jag laga lite mat , sjukt hungrig.. min visdomstand har svullnat upp så kan inte stänga och bita ihop ordentligt så får nog bli soppa eller något.

Ha det gött.


Pusss & Kram


Snart är det dags för emmas kalas igen .. förra året kunde man gå i shorts och linne och man var ändå skitvarm!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0