17 Mars (2)

Jobbet gick bra idag, man märker hur mycket stressigare det är att vara ensam men det går om man ger sig fan på att klara det. Något roligt är att en av vårdtagarnas dotter är min gamla syslöjdslärare så idag satt vi och pratade strövelstiden en lång stund :) Jättekul verkligen.

Efter jobbet har jag bara jobbat med att hålla mig vaken, är helt slut. Nu har jag dock piggnat till lagom till sovdags. Kollar Greys nu <3 sen ska jag förflytta mig in i sängen och kolla Andra Avenyn på svtplay! =)

Imorgon jobbar jag 7.30 till 14.. helt okej tid =) Är dessutom på min "favorit" avdelning om man kan säga så , där händer lite mer.. båda avdelningarna har sin egen charm..

Jobbet blir lättare om man har kul med sina kolleger och gruppen imorgon är ett roligt gäng :) Blandning av Gammalt och ungt =)

Nu ska jag fortsätta att kolla på underbara greys anatomy!

Sov gott, hörs imaren.

Pusss o kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0