tisdagkväll

Nu är jag hemma efter träningen.. var en träning med lite konditionsinslag, vilket salamis damlag behöver mest av alla lag i serien! 

Jag är ledig hela långa veckan ut, ska verkligen se till att njuta och bara ha det lugnt och skönt. Meningen var att dessa två veckorna 23 & 24 skulle jag ha min semester så jag kom utvilad till jobbet när sommarschemat går igång, som är rätt tufft :/ men icke, samordnaren ringde igår och bad mig jobba två veckor på stugan, avdelningen sidan om oss.. känns sådär men får väl bita ihop :(! På dessa veckorna är det bara en onsdagkväll och en lördagkväll som tar emot.. annars är det rätt bra tider tror jag!

På torsdag åker jag och syrran till Ullared .. vill någon med så hojta till!


Nu ska jag kolla på cougartown och sen sova, p10 tog musten ur mig idag , tålamodet brast hela tiden.. ville bara skrika åt dom men krävs ju en viss behärskning.. måste planera in en fika med min kusin Anna med.. var längesen vi sågs och lär bli mindre när hennes bebis kommer i Juni. 

 Tradera, cougar och sängen .. natti

 en 12:a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0