STRANDEN :D

Strandpremiär idag!

Vaknade relativt tidigt och la mig i en solstol.. ganska så snabbt fick jag sms av Johanna om att det var stranden som gällde. Packade ihop grejerna och sen njöt vi på Råbocka, man fick ligga i en håla eftersom det blåste! Efter ett par timmar dök även Anna och Anette upp!
Jag trodde inte att solen skulle ta så mycket så jag gav upp solskyddsfaktorn och tog sololja istället, kan ju säga som så att jag är rätt bränd nu.. svider så in i helv*te ! Har till och med fått frossa och är helt slut så blir tidigt i säng idag. Har dock ett berg med kläder på sängen som ska sorteras in i garderoben först.. skjut mig !


Imorgon ska jag och min syster till Ullared, har som vanligt en tid då vi ska åka men som vanligt kommer vi väl försova oss..


Ha det gött


Pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0