En Tisdag

Igårkväll var jag och Elin hemma hos Lina.. hyrde en film och lagade lite käk. Kom hem rätt så sent och natten avslutades med att jag bråkade med en gammal betydelsefull vän vilket gjorde det extra tråkigt att vakna imorse.

Ulle ändrade dock på mitt humör rätt fort och frågade om jag skulle åka med till familia och det gjorde jag .. var där i veckan med och inget nytt hade kommit in så blev inte inhandlat något. På Torsdag ska jag till Ullared så får se om jag kan hitta något där som jag behöver.

Jag funderar på att köra in till Blegel snart , måste sola dessutom så kan ta det samtidigt. Ska träna småkillarna/småtjejerna innan min egen träning idag.

På grund av mina skoskav så kan jag inte träna fotboll idag så jag ska springa en runda i spannarp, inte alls pepp på det när det regnar men vad gör man inte. Kan belöna mig med att vara med och spela lite boll de sista 20 minuterna=)

Har inte mycket mer att komma med idag.. ha det fint. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0