En bra dag!

Känner på mig att idag blir en bra dag :)! Vaknade av panik att jag sovit för länge, ville inte missa soltimmarna men då var klockan bara halv åtta :/ så nu har jag städat rummet lite .. musiken är på högsta hugg och jag ska börja sola i tid idag =) Ska dock vara försiktig med oljan idag och varva lite bättre med solskyddsfaktorn, vill inte vara helt bränd till ikväll!

Runt 12 ska jag hämta Emma i skolan sen ska systrarna Henriksson hälsa på sin söta mormor!

Efter det så sticker nog Sofia till väla och jag ska förmodligen med Madde på en utflykt..


Ikväll blir det examensfest , även fast Anna inte ska vara där så känns det som att det kan bli trevligt, jag har ju fröken Isabell Johansson där annars=)
Blir nog inte så sent ikväll , så efter festen blir det nog tidigt i säng så man kan steka hela dagen imorgon med. Har jag sagt att jag älskar Sommar ? Jag ska jobba hela nästa vecka så uppskattar att det regnar då , fast tycker synd om studenterna som kanske får springa ut i samma väder som oss, men tro mig det blir fantastiskt kul ändå=)!


off to the sunchair.. byebye!


 
Perfekt fotbollsväder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0