Bebislycka!

Dagen började av att Katrin Zytomierska väckte mig (min alarmsignal) sen var det en snabb frukost för jag och Sofia skulle köra till Ullared.. första gången jag är riktigt besviken, där fanns ingenting ändå hamnade notan på 700 spänn och jag vet inte vad jag har lagt pengarna på! :( Blir en fattig månad nu.. 

När vi kom hem fick vi veta att min kusin Anna fått en son idag! =) Problemet är det att hon skulle tagit sin examen idag men då hamnade hon på BB istället, och imorgon har hon en STOR examensfest med sin kusin som vi ska på , det tråkiga är att hon inte kommer vara där..   så vi ska dit och fira henne i hennes frånvaro, de har ju beställt mat till hela hennes släkt så tråkigt om vi inte dyker upp då. Mirko hennes pojkvän kommer kanske och visar upp sig ! Är verkligen glad för deras skull, känns så himla overkligt att hon är mamma faktiskt.. känns som om det hade kunnat vara jag till och med..


Imorgon blir det stekardag ! :)


Ha det fint..


Puss och kram




En liten liten pojke :)! Nyfiken på vad han ska heta ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0