A different city every night alright I swear..

Hallå där kött och blåbär..

Vi kan även välkomna min träningsvärk i armarna. Den sista tiden har gymmet glömts bort så var rätt så säker på att jag skulle vara trött i kroppen efter detta passet. Armarna är värst helt klart, kan knappt skriva nu på tangentbordet pågrund av att jag är så trött..

Dagen har bestått av jobb på stugan, lugn dag! Efter jobbet så däckade jag på soffan sen gym och nu blir det inte mycket mer.

Imorgon är jag ledig så hoppas på att solen tittar fram lite i alla fall..  Hade tänkt hinna med att städa rummet imorgon eftersom jag inte har tid till det i veckan och så ska jag nog hinna med en joggingtur eller gymmet eftersom jag kanske missar träningen imorgon kväll pågrund av att jag ska med några från jobbet till Örkelljunga .. vi ska på fiskar och fötter ( = man stoppar fötterna i ett akvarium så äter dom på nagelband osv osv, äckligt) ! Tror jag kommer fega ur faktiskt,  klarar Jonas det så ska jag göra det annars är det tråkiga pengar !


duschen och lite sit-ups kallar ;)!

Pusskramen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0