Så mycket som händer..

Det händer för mycket nu så jag hinner inte dela med mig av allt.. jag har hunnit jobba en massa och firat midsommar.. midsommarafton jobbade jag och midsommardag firades i strövels.. riktigt skoj!

men det bästa av allt är att jag flyttat till Ängelholm.. Torsdagen den 1 Juli! =) Bor numera på Sockerbruket och trivs verkligen jättebra i min fina etta..

Igår var vi ute en sväng.. började hos Johanna då var det bara jag, Jojo och Anette ! Sen trillade folket in. Antonio, Calle, Pudde , Calles syster, Tobbe, Pidde och Krille.. ett riktigt saltgäng och kul var det. Kvällen fortsatte på bhof där fina fian kom och joinade oss.  Pizzabox fick det bli tillslut och sen somnade jag gott i min säng.

Imorgon ska det jobbas kväll men ska försöka hitta på något med johanna ikväll och sen kanske ulle med familj kommer och hälsar på.


Om man skulle ta tag i sitt liv och cykla till gymmet eller något.

Pussochkram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0