Kvällsjobb





En ny dag och ett nytt fint väder, stranden med Malin alldeles strax. Får bli en kort runda för jag ska cykla till jobbet vid halv två! Hoppas att kvällen blir lugn och inte en massa oroligheter och spring som förra veckan, det tog slut på en. Veckan var så jobbig så jag knappt kunde jobba den sista dagen.

igår var Söt med familj här och hälsade på en sväng innan de skulle käka på torget, mycket trevligt =)

På kvällen blev det lite slappehäng med Johanna & Ollie! Innan Oskar skulle hem så tog vi en runda i monstret (hans bil) till och med Johanna fick en rejäl adrenalinkick tror jag, bilen är hur go som helst och jag som inte är så intresserad av sånt egentligen=)

Nej nu ska jag packa väskan och cykla iväg på röda faran.

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0