Effektivdag

Idag har jag hunnit med att jobba 7.15-15.30! Efter jobbet var det bara att börja tvätta direkt, gick rätt så bra förutom en liten missfärgning som gett mig sjuk ångest ! Jonas och Filip kom in en sväng och hälsade på, de drack lite kaffe och jag var tvungen att vara så otrevlig och sticka iväg några gånger för att hämta och lämna tvätt.

Efter tvättningen lagade jag lite mat, strax ska jag gå till netto och köpa en flugsmällare, fem äckliga flugor har hittat hit och jag kommer inte kunna lägga mig förren de är borta.

Imorgon är jag ledig :D vilket innebär Väla/familia om det är kasst väder, annars stranden kanske :D

På kvällen ska jag hem till Anette och Tobbe på förfest sen bär det ner mot Äholmsfesten, kan nog bli lite kul! Ska jobba lördagkväll och sönmorgon så måste vara rätt så pigg och fräsch dagen efter!!


Nu ska jag kolla klart avsnittet av OC sen intar jag netto..


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0