utmattad

Jag vaknade tidigt imorse och begav mig till doktorn vid halv nio. Jag fick börja med att ta vanligt halsprov och stick i fingret. Denna gången var undersköterskan så orolig för mina mandlar så hon tänkte att hon skulle ta mer bakom mina mandlar och grävde verkligen runder med den pinnen och tillslut klöks man ju haha fy fan vad obehagligt det är .. sen fick jag prata med doktorn och hon berättade då att proverna inte visat på halsfluss så att det var fortfarande virus och att hon ville ta blod från armen för att se om jag har körtelfeber eller inte.. Men jag hade slagit rekord i mest svullna halsmandlar i alla fall ! Jag kan inte släppa att min läkare är så sjukligt lik twilightmamman jag blir lika sugen varje gång på att se filmen när jag varit där.

Jag får ju inte träna så blir ingen match i helgen .. jag får åka ner till malmö som stöd istället och får det bli lugna promenader istället så blir det kanske inte lika jobbigt att komma tillbaka till den gamla konditionen.. 


Nu måste jag fixa vidare annars blir jag aldrig klar med det jag ska .. måste ringa folksam med :/ hatar dom!



Ha en bra dag :)

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0