Usch

Igår stack jag och Emma till Munkahallen för att kolla lite div 4 innebandy, tråkig match men Munka vann :) Efter det hämtade jag upp Alexsandra så stack vi till bowlinghallen och mötte upp Joel och Oskar , sen spelade vi bowling =) fan sjukt tråkig sport måste jag säga, men det gick lite bättre än vanligt, kan bero på att det var första gången som man spelade nykter på länge.

   Imorse vaknade jag av att jag kände mig bakfull, jättekonstigt.. men nej då.. Jag har dragit på mig något skit tror jag så är riktigt dålig idag.. helt sliten och kan knappt prata eller röra mig.. årsfest ikväll!Taggad ? usch nej..  fast gäller att käka taggtråd nu om jag ska kunna åka dit..
Får inte bli sjuk nu, jag som ska jobba på nytt jobb på Måndag :/

NU ska jag köra och jobba i Munka.. verkligen uppmuntrande!



Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0