Trevliga Lördagen.

DAGEN EFTER !

Igår slutade jag jobba vid nio.. bytade om och så på jobbet sen körde jag på de obehagliga hala vägarna ner till stan och hem till Johanna. Jag var den sista som kom så vi spelade spelet tjejsnack,ni vet det gamla spelet där man kan få olika uppdrag osv klarar man inte det så får man en finne (röd prick från en penna någonstanns i huvudet om ni inte fattade). Det var kul kul.. jag låg efter så fick hets dricka mitt vin för att hinna ikapp och jag som inte tåler vin har ingen nådig huvudvärk idag.. usch och fy!

Sen snackade vi vidare och det blev många skratt. Vi tog oss till saloon (?!?!) och sjöng kareoke så hela taket lyfte där bland bönderna!

Torstens var nästa anhalt där vi inte stannade länge, vi tog oss istället vidare till Bhof där det var rätt dött, men lyckades ändå göra det ganska kul =)


Tack Johanna och alla ni andra i alla fall=) en mycket trevlig Lördag!

Snart ska jag till munka och jobba, sen blir det film ikväll.. är sugen på att se "allt för min syster" så ska om Lotta hyr ut den =)   Imorgon börjar jag 07.30 på den andra avdelningen , ska gå bredvid där så jag kan jobba där också.. men ska jag vara ärlig så trivsjag så bra ¨på "lyckan" och vill inte vara på den andra avdelningen men får väl ge det en chans antar jag =)

Vi höres..

Pusss & kram






blow my feelings far away!





Pusss och Kram


här kommer lite bilder från kvällen ..




Hanna & Anette :D



Fina yoyo<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0