Tisdag

Min helg har varit jättelugn men trots det var det fruktansvärt jobbigt att gå upp vid 06.30 igår när jag skulle jobba! Var som ett lik hela dagen , jobbigt som fan! Efter jobbet så hann jag med en massa,  Familia bland annat.. köpte två tröjor och en bh för 30 kr haha , den var dock för stor men skitsamma ;)

Sen körde jag mot havsbaden till Wahlström för att hämta pappas skor.. sen avslutades kvällen på nya torg:) trevligt trevligt.

Hur gott som helst att Kalla tog guld igår :) Nu ska hockeykillarna också vinna =)

Nu har jag precis fått i mig två knäckemackor och jag kollar på nyheterna, vuxenpoäng!! Vid 12.10 ska Emma hämtas hem från skolan, funderar på att börja springa halv tolv och plocka upp Emma på hemvägen! Återstår att se.

Idag har jag även en massa annat på schemat att hinna med ..


Ha det kalas.

Pusssis



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0