Thursday doesn´t even know..

Just nu snackar jag med Filly, klockan är halv fem där och sjukt varmt.. snacka om att jag är avundsjuk nu! Vill också till Thailand.

Igår spelade jag match, åkte på en oförtjänt tvåa pågrund av två riktiga pajasdomare, det sämsta jag sett!
   Idag mår inte min hals bra, haha detta är sjukt alltså. Kommer aldrig bli frisk! Ska nog försöka mig på att spela med D23 imorgon, ska höra om jag kan få spela som avlastning, alltså bara in var 5:e byte eller något sånt! =)

Kl 1430 börjar jag jobba sen slutar jag 9 ikväll.. ganska segt men hade ändå inte kunnat göra något annat så då kan jag lika gärna vara där och snacka lite gött =)

Funderar på om jag ska gå en runda snart så man får sin dagliga motion, kanske går och hämtar Emma i skolan :)

Nu ska jag i alla fall ta en varm dusch, sen ska jag ta en till innan jag åker ;)


Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0