Supersize

mmmm tog den skönaste duschen någonsin, jättevarmt vatten och min underbara donna karen showergel, luktar underbart nu ..och schampoot ska vi inte snacka om, sitter och luktar på mitt hår konstant. Innan duschen var jag och Emma ute och byggde en snögubbe som blev helt okej alltså men Hampe tyckte att den var skitful! Snällt:)

Nu kollar jag på Supersize me, fy fan vad den dokumentären är vidrig men lärorik, storleken stor i sverige är small i USA.. sjukligt! Fy för aldrig mer donken.. fast det säger man nu och sen kommer det en dag då man är bakis och en cheeseburgare hade suttit fint! Händer inte !

Sen avslutas kvällen med andra avenyn och tre kronor.. ska somna tidigt ikväll så jag kan vara på väla vid öppning imorgon, orkar verkligen inte gå där så ger det max en timme sen ska jag nog köra och hälsa på Svante. Var längesen jag träffade henne och måste ju åka och kolla på hennes knä ;P snyggt efter operationen och allt. Har själv varit där och är så glad över att inget mer har hänt efteråt.. bara den gången när jag var ute och sprang och hela knät knäckte till jättehögt , men ingen skada skedd :)

NU ska jag återgå till dokumentären och sen ska jag bädda min säng!


Puss & Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0