Sleepless

Spelade match mot Hjärnarp som ligger tvåa.. spelade ut dom den sista halvtimmen och vann sista perioden med 3-1 .. dock förlorade vi med 6-3 men vad gör det när man möter ett så bra lag och verkligen visar att man inte ska ligga i botten :)

   Nu är jag så trött, min hals har svullnat upp igen - OVANLIGT så ska sova och imorgon ska jag fira min farmor som fyller år :) Jag ska dock köra med egen bil dit då det kan hända att jag måste rycka in akut på jobbet.

På söndag är det alla hjärtans dag, hur deprimerande är inte det?! Förra året var helt perfekt.. det var inte för gulligt utan det var alldeles lagom :) behöver ju inte nämna vilka som deltog i dubbeldejten men jag och Blegel var det i alla fall:) det blev äcklig pizza, wiigolf , slappe.. sen vidare och avsluta alldeles underbart med en av världens bästa människor.. dig saknar man ibland, men gud vilken vän du är :) att man kan ha så svårt att inse det !


som sagt .. dusch + säng! Yeah!



Natti godnatti!


Imorgon tävlar Eric i melodifestivalen och hans bidrag är faktiskt det bästa.. lyssna på svt.se , eric saade- manboy..  dock så tycker jag att man inte ska skita i sina vänner bara för att man blir vän så jag hoppas han blir utslagen senare ;) det behöver han!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0