sick

Jaha , nu har Filippa åkt :( hann inte umgås så mycket med henne den sista tiden som vi hade planerat men nu blir det lättare att vara ifrån henne tror jag.. Fast hon ska ju faktiskt vara borta lika länge som ett sommarlov varar! Får trösta mig med att hon kommer ha det så underbart och kul.


Igår var det ju då årsfest..  det var ganska trevligt men jag mådde ju inte toppen så jag kämpade verkligen med att få ner maten och det var inte det lättaste .. tog 2.5 timme för mig att dricka en cider. Jag och Josse hade i alla fall sjukt roligt på dansgolvet.. vår dans till Elvis - suspicious minds var ändå bäst .. haha och nej ni hade varit tvungna att vara med och se hur sjukt det var!

   Åkte hem ganska tidigt men det kändes ändå som om klockan var mer än vad den var .. skulle mött upp Johanna på Bhof men det sabbade en idiot för mig.. sååååååå tröttt på diiiiiiiiiiig, du vet vem du är!

Idag ska jag jobba i Munka.. orkar inte! 

Ha det fint, Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0