Shoppingtime

Vaknade tidigt idag för jag hade tänkt hinna med en runda på väla nu på förmiddagen och jag fann det jag sökte efter.. blev en klänning som jag ska ha på lördag då det vankas fest .. den passar både till lugnt och utgång liksom:) Sen köpte jag lite smink och ett par jeans.. 

 var inne på apoteket och pratade med en tant ang min hals, men hon hade inget att erbjuda som kunde hjälpa :/ jag ger det en vecka till sen får de ta andra prover för något fel är det ju , eller så får de helt enkelt operera .. jag hade sagt nej till det för tre veckor sen men nu skiter jag i vilket, bara gör det !

Ikväll tränar vi med d1:an men såklart inte jag , SKITKUL aaah .. jag åker nog dit och kollar, måste snacka med chefen (karlberg) ändå så.. är så sugen på att spela match på Söndag men då dödar väl pappa mig eller något. Vi får se ! :)
Svante ville också ses ikväll.. vi får se hur det slutar =)

Som jag berättade förra veckan så lurade Alexs i mig lunch på det cafét utanför Gina & only på väla.. och det var såååå ÄCKLIGT! idag när jag gick där förbi så mådde jag så sjukt illa, trodde jag skulle trilla ihop där utanför men jag höll andan och gick jättefort därifrån sen snabbt inom pressbyrån och köpte vitamin vatten sen ut i friska luften , haha är fan allergisk mot den delen av väla , tack Blegis.. dock tycker jag om dig ändå :)

 Nej om man skulle dra ut i snön en runda..


Pusspusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0