pallar man ?

Har i princip legat och gråtit hela natten pågrund av förvirring och rädsla. Vet inte riktigt hur jag ska ta mig igenom alla motgångar just nu. Ulle och Whilmis tog med mig ut på en promenad då Ulle tyckte att det skulle göra mig gott att få lite dagsljus och frisk luft.. kom hem till familjen Lindahl där det blev kaffe och lite chillidill.. sen körde vi till Maxi och Bauhaus. Var skönt att komma iväg och få tänka på annat.. jag har världens bästa Ulle.
Åkte hem till dom igen då bjöd mackan på mat .. och jag kelade vidare med Whilma. Den ungen kan få alla människor att le hur mörkt deras inre än är.. hon får bli min terapi!

Nu är jag hemma och ska ligga inne på mitt rum igen.. mår bäst av att vara ensam faktiskt. För ett år sedan hade Alexsandra en av sina värsta dagar precis idag ..  den 28:e februari är verkligen inte glädjens dag och det är alltid söndagar som man mår som sämst! Jävla skitdag!

Ska sova tidigt ikväll då jag inte fick så mycket sömn i natt ..  imorgon är jag ledig vilket innebär att jag ska gå en lång promenad sen försöka sysselsätta mig varenda minut ..

Pusss & kram ..



Filippa kom hem ! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0