Onsdag

Hola!

Kom hem från jobbet för ett tag sen, idag är jag riktigt slut.. Gått bredvid på den andra avdelningen igår och idag , ska även gå bredvid där imorgon kväll..  Sen imorgon blir det nog torsdagsklubben med yoyo:) Får se om jag orkar eller inte, maybe baby..  får i så fall bli ganska lugnt då jag ska orka jobba hela fredagskvällen med Anja..  men då ska jag vara inne på den vanliga avdelningen :) Har faktiskt saknat de som jobbar och de som bor där :) Särskilt min favorit men henne fick jag träffa en liten stund idag! =)

Jag ska snart in i duschen sen ska jag nog hinna med en kvällspromenad, är dock sjukt jobbigt att gå då de inte plogat på trottoarerna och inte så jättekul att gå genom skogen i mörkret !!

Vi får se vad jag hinner, ska in till *Äholm sen och hyra filmen "orphan" som jag förmodligen, om jag orkar ska se i trevligt sällskap :)

duschen kallar..

pusskram





Snackade med sjuksköterskan idag ang min fot..  hon tror att jag klämt några nerver i min fot så det ska jag fixa till så jag slipper operera min lilla fot..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0