Kortis..

Måndag idag och jag som haft på känn att jag skulle få träna idag men nej halsen är nästan sämre idag och doktorn får man inte tag i :(  Jag hade tänkt hinna med doktorn, sola och väla idag ! Måste ha en klänning till lördag och kanske skor men när man mår som man gör så är man inte jättesugen på att trängas med folk på väla!

 Viasat on demand är just nu min bästa vän :) Sitter och kollar gamla paradise avsnitt :D Och så kollar jag blåsningen av Ara Abrahamian om och om igen , han är min favorit sen något år tillbaka och han har dessutom blivit bäst blåst av alla blåsningar hittills , jag skrattar gott åt det hela hela tiden. =)

Har en fruktansvärt tråkig vecka framför mig..  kollar en massa utbildningar just nu,  tror jag ska åka in till syon på Rönne och fråga hur jag ska göra för att ansöka och vad jag behöver för att göra det.. kommer nog läsa till Lärare i grundskolans tidigare år , alltså från förskolan till 6:an typ.. de skriker ju efter lärare just nu så jag ska nog läsa på distans så jag jobba lite också =) Är verkligen motiverad till att plugga just nu :D


Det var allt ,  peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0