John Blund kom!

Idag gick jag upp halv sju och halv åtta började jag jobba. Första dagen på nytt jobb.. ett vårdhem i stan. Väldigt slappt jobb och dessutom väldigt trevligt.. men ja jag är ju van vid mer hårt arbete men ska nog kunna anpassa mig. Är så sinnesjukt trött nu och har ändå hunnit med en powernap. Idag ska inte mycket hända alltså.. ska bara kolla tv sen somna tidigt!

imorgon jobbar jag 14-21.45! Efter jobbet ska jag inom Malin och hennes nya lägenhet i Äholm, hon bor 2 min ifrån jobbet så det blir lagom :) Ska bli spännande att se hur hon har det :) Emma en kompis bodde i den innan så man har varit där förr men nu har ju Malin renoverat lite så ska bli spännande :D

 veckan hittils..

tis: jobb 14-21.45 , Malin
ons: jobb 07.30-14.00, kolla innebandy , förhoppningsvis spela om det går :)
tors: jobb 14-21.45
Fre: ledig ?
Lör: ledig? fira farmor, öppen för förslag
sön : ledig ?


NU ska jag hitta någon spännande film som jag kan se på=) Sen ska jag försöka somnar runt 20, 21 !


Godnatt..


Varför saknar jag dig som mest på Söndagar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0