jag ser det snöar , jag ser det snöar det var väl roligt- FYFAN


    Jag har fortfarande inte fått höra något från doktorn, tar det som en bra sak då de kanske inte hittat något :D Fast hade ju såklart hellre velat att de ringde och sa att det var lugnt! Gick precis en lång lång runda för att piggna till och jag passade på att ta med min lillasyster hem från skolan. Har precis gett henne mat , inget glamouröst direkt ;) ska nog ut snart och göra en snögubbe :D i alla fall en snölykta , man har ju faktiskt lite barnasinne kvar.

Imorgon är det Torsdag vilket innebär att jag måste köra till väla för att se om där finns något jag kan ha på mig på Lördag då det är årsfest .. fast ska nog satsa mer på kläder som man kan ha till en utgång för som det ser ut nu så åker jag därifrån till Jojo och drar ut med henne eller något.. känns lite roligare faktiskt! Hade bara Jojo följt med till årsfesten så hade det nog lättat upp stämningen lite :)  Men det riktiga saltgänget är ju där och lyfter taket precis som på erikas fest ;P Jag , josse och Thilda kommer nog hålla ett jävla liv där , och Ulle såklart :D


På fredag blir det hej då lunch med filly som ska åka :(


Nu ska jag ta hand om emma och klä mig för uteväder. pusss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0