It´s friday and I´m (not) in love!

 Tjabba Tjena hallå ..

Slutade jobba 14.30 idag, har varit en så lugn dag på jobbet så jag nästan somnat flera gånger. Jag är fortfarande sliten i halsen så får nog hålla denna matchen med, blir ass. coach med karlberg istället. Är mer sugen på att göra något annat dock men men, man kan inte få som man vill alltid. Blir kanske något med Jojo ikväll? får se =)

Jag är egentligen ledig hela helgen men måste kanske hoppa in och jobba imorgon kväll om en på jobbet måste till sin sjuka mamma.. isåfall jobbar jag hela kvällen imorgon och sen på söndag till klockan 15.30.. får väl se hur det slutar =)

Hoppas på att få vara helt ledig imorgon annars har jag jobbat långa pass mån,tis,ons,tors,fre,lör,sön,mån .. ganska jobbigt ;P

Nu ska jag duscha i alla fall..:)


Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0