It´s friday and I´m in love.

Godmorgon alla glada.

Vaknade vid 07.30 av att Alexsandra ringde ! :) Ingen av oss kunde sova, så är det nog när man är ledig! Knasigt.
Vi ska i alla fall åka till väla lagom till öppning!
Sen blir det hem och försöka tagga till en match i malmö ikväll 20.00.. om den blir av? Absolut inget folk, det ä'r så illa så vi ringer in folk som inte ens spelar. Jag har varit på min fotbollstränare och Jojo! De i mitt fotbollslag som jag känner kan göra nytta på en innebandyplan:P

Annars ikväll ska jag kanske med Alexsandra hem till Johanna I munka , och morgondagen spenderas med en annan Johanna , min Johanna :) efter jobbet. OM jag orkar det vill säga , beror på hur lätt jobb man har imorgon.
`Har fått ännu mer tider förresten så nästa vecka ska jag gå bredvid på den andra avdelningen vilket innebär att jag kommer ha jobb där med.. känner att den där bilen och lägenheten kommer allt närmare =)

Nu hade jag tänkt byta om och sen ska jag ringa ett litet samtal med tanke på att vissa människor har stora problemas som jag ska ta itu med ;)

HA en underbar Fredag!

Puss o Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0