heja eslöv

Mörkt och kallt ute .. och jag ska ut och springa en sväng.. ljuger inte om jag säger att jag är livrädd :(

Jobbat sen halv åtta imorse, skulle egentligen börjat ett men så blidde det icke. Igår kväll var jag hemma hos Mr Thelin, trevligt trevligt! Somnade direkt när jag kom hem. Var ensam de tre sista timmarna på avdelningen idag så jag är lagom trött i huvudet nu!

Efter jobbet svängde jag inom Malin som fått en otroligt fin lägenhet :)

Nu har jag precis fått i mig lite mat, fruktansvärt äcklig mat lyckades jag göra så mår inte toppen nu haha!Lånade Benjamin Button av Malin så får för fanken ta mig tid att se den nu. Ska springa en snabbis sen duscha och sen ska jag kolla på filmen, sen är det andra avenyn och lite os med :) när spelas hockeyn?`

som sagt ska ta på mig underställ x2 och bege mig uuuut =)


Pusss & Kraaaaaam !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0