Hej då Filippa <3

Fredag:) Det gillar vi..

Vaknade imorse riktigt trött av att det ringer och jag hinner inte uppfatta vem det är, svarar och hör direkt "ah ah ah raaapattack" jag bara neej detta händer inte,trodde seriöt de ringde från the voice, men sen hörde jag att det var Filippa haha , men rädd var jag! bra där :)
Hämtade upp Alexs sen körde vi till Rögle och mötte upp Tina och Filippa. Vi åt en god lunch och vi passade på att säga hej då till Filippa som ska resa runt i Asien i 3 mån, hon åker på Söndag! Är faktikt sorgligt.. kommer sakna henne .. Men men, hon kommer hem igen brun som en pepparkaka så då kommer man avsky henne för det ;P jaja jag får grilla i solariet så länge!

Efter lunchen så körde jag hem sen hämtade Ulle mig så åkte jag med henne till stan =) Hon hittade inte det hon sökte efter men jag köpte ett armband på MQ , ordinariepris 400 kr men jag köpte det för hundra:) skamligt att låta bli.

Sen släppte hon av mig här hemma..

Ikväll vet jag inte vad som händer.. Alexsandra ska jag vara med i alla fall:)

Nu ska jag duscha ;)


PUSSKRAM


Kommentarer
Postat av: filippa

tack för igår. Kommer sakna dig med..<3<3

2010-02-06 @ 17:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0