Guldet ska hem , guldet ska hem.. guldet ska hem till sverige igen !

Fy för vad facebook kan vara obehagligt om fel människor går mer i gruppen..

Jag hade en person i min vännerlista som jag aldrig någonsin hört talas om innan förren en tagg kom "Stefan Andersson har taggat dig i ett foto" då tänkte jag direkt att jaha men det är väl en sånn som vill komma ihåg ens födelsedag eller någon annan sånn tråk app som vissa har.. jag klickar och det kommer fram en PORRBILD.. jag och 20 människor är taggade, vissa tjejer inte äldre än 13 år.Taggade genast av mig själv och försökte bli av med honom men min vännerlista laggade såklart just då.. kom en tagg till , tänkte direkt att det inte kunde vara sant men jo ännu en porrbild.. blev så nervös för konsekvenserna så jag lämnade mitt lösenord till Emma som fick gå in från hennes dator och ta bort honom från min lista. Jag gick genast in och blockerade honom från att på något vis kontakta mig igen och jag anmälde dessutom honom.. hoppas innerligt att de stänger av honom, tänker mest på barnen! Det här var alltså en gammal kinesisk gubbe, fyyyy faaaaaan alltså!  Nu är han borta i alla fall.. pust!

Såg framemot störtloppet för damer och tänkte direkt att jag ville se Anja Pärson ramla som de senaste gångerna..  när kommentatorerna hysteriskt skriker att hon åker mot ett silver så tänkte jag mest att hon kommer ramla och det gjorde hon.. fruktansvärt med tanke på smällen! Stackars tjej .. fy för vad hon kommer ha ont imorgon i sina knän och förmodligen är hon ganska öm idag med! Får hoppas att allt är helt i alla fall, hennes OS är ju över men hon kommer väl tillbaka igen :)

Hockey i natt , Sarah Henriksson har redan gått och lagt sig =) Så jag får läsa om Sveriges vinst imorgon bitti ;) de plockar hem OS lätt tror jag :) Om inte Ryssland sätter stopp för det ! Curlingdamerna borde också komma på pallen :)

2 guld hittils i alla fall, synd och klaga!

Som sagt , mina ögon orkar inte hålla sig vakna mer.. ska upp 06 imorgon, suck!

Pusss och kraaaaam.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0